Voor uw digitale boekhouding maken wij gebruik van het gebruiksvriendelijke Yuki.

Met het Yuki boekhoudpakket is het heel eenvoudig om documenten zoals facturen, bonnetjes, tickets, etc door te sturen naar het boekhoudkantoor. In dit artikel leggen we u uit hoe u dit doet.

Het aanleveren van uw documenten kan op verschillende manieren:

  1. Via de website van Yuki (Yuki Works)
  2. Via e-mail
  3. Via de app van Yuki

Uw documenten aanleveren via de website van Yuki (Yuki Works)

Ga naar yukiworks.be en volg onderstaande stappen.

Uw documenten aanleveren via e-mail

Iedere ondernemer die toegang heeft tot Yuki, krijgt ook een gepersonaliseerd e-mailadres. Bijvoorbeeld: uwbedrijfsnaam@yukiworks.be

Hiermee kan u op een eenvoudige manier documenten doorsturen die toegevoegd moeten worden aan uw boekhouding.

Stel dat u een e-mail ontvangt met als bijlage een factuur in pdf. Het enige wat u dan nog moet doen is die e-mail doorsturen naar uw gepersonaliseerd e-mailadres (uwbedrijfsnaam@yukiworks.be).

De enige beperking is dat die e-mail maar 1 bijlage mag bevatten. Als u dus een e-mail ontvangt met een factuur in bijlage en bijvoorbeeld ook een bijlage met algemene voorwaarden, dan dient u de andere bijlagen eerst te verwijderen voor u uw e-mail doorstuurt. Wij hebben enkel de factuur nodig.

Uw documenten aanleveren via de app van Yuki

De Yuki-app downloaden

U kan ook een Yuki-app installeren op uw smartphone. De Yuki-app kan u hier downloaden:

Zo gebruikt u de Yuki-app

Alternatieve app:

Een alternatief is de gratis versie van de CamScanner-app. Met deze app kan u heel gemakkelijk goede scans maken van facturen, bonnetjes en tickets. Het resultaat is een pdf die u vanuit CamScanner kan doormailen naar uw gepersonaliseerd e-mailadres (uwbedrijfsnaam@yukiworks.be).

Ook deze app CamScanner is zeer gebruiksvriendelijk:

<< Terug naar overzicht Frequently Asked Questions (FAQ)

Wenst u ook over te schakelen naar een digitale boekhouding?

Dankzij een digitale boekhouding spendeert u minder tijd aan de administratie van uw boekhouding. Bovendien zijn uw cijfers steeds up-to-date en kunnen we proactief betere beslissingen nemen.17