Wat kan ik voor u betekenen?
Als u een half uurtje tijd hebt, nodig ik u graag uit voor een kop koffie en een vrijblijvend kennismakingsgesprek waarin we samen kijken wat ik voor u kan doen.

U kan het kennismakingsgesprek ook onmiddellijk koppelen aan een adviesgesprek (keuze eenmanszaak of vennootschap, diverse fiscale vragen, etc. ). Dit kan zonder probleem en houdt niet in dat u zich als toekomstige klant bindt.

Contactgegevens

Hoofdkantoor Vinderhoute
Poekstraat 4A
9921 Vinderhoute
Route op Google Maps

Boekhoudkantoor Gent
Kortrijksesteenweg 703
9000 Gent
Route op Google Maps

Google Beoordelingen
4.1

Een digitale boekhouding zorgt er voor dat u als ondernemer steeds een up-to-date zicht heeft op uw cijfers zodat u betere beslissingen kan nemen. Dankzij uw digitale boekhouding kan u uw documenten veel sneller en eenvoudiger doorsturen naar ons. Zo hebt u meer tijd om te ondernemen.

U wenst:

  • als ondernemer te groeien
  • steeds een actueel zicht op uw cijfers
  • zo minimaal mogelijk belast te worden met uw boekhouding

Hoe kunnen mijn team en ik u helpen?

Ik geloof dat iedereen die een onderneming opricht en zijn dromen najaagt een duidelijke kijk moet hebben op zijn cijfers om van daaruit een evenwichtig en groeiend bedrijf te kunnen creëren. Wij zorgen ervoor dat deze cijfers op een eenvoudige en praktische manier overal toegankelijk zijn. Meer nog, we geven trainingen zodat voor u de boekhouding niet langer een last is.

Wat is een digitale boekhouding?

De digitale boekhouding wordt het fundament van uw onderneming. Een boekhouding op zich is niet interessant voor u als onderneming of zelfstandige. Wat wel belangrijk is, is dat het u zicht geeft op de actuele situatie, dat u van de nodige cijfers en informatie voorzien bent om te kunnen beslissen, te dromen, actie te nemen.  Door de nieuwe ontwikkelingen binnen de boekhoudsoftware gaat het neerzetten van dit fundament sneller en eenvoudiger.

Bekijk zeker ook eens onderstaande video van Yuki om een beter zicht te krijgen op de mogelijkheden:

De digitale boekhouding in een notendop:

  • U levert de documenten op regelmatige basis aan en deze worden uiterlijk binnen de 2 werkdagen verwerkt.
  • Van eerder elke pc of smartphone zijn uw cijfers via het Yuki-platform toegankelijk. U vindt daar ook al uw documenten terug.
  • Toekomstige beslissingen worden genomen op basis van actuele cijfers ipv historische cijfers.
  • Door uw boekhouding te optimaliseren en uw werkprocessen te optimaliseren.
Digitale boekhouding met Yuki

Digitale boekhouding met Yuki

Bekijk hier hoe eenvoudig het is om uw documenten en bonnetjes digitaal aan te leveren.

Hoe helpen wij u met de transformatie naar een digitale boekhouding?

We groeien van een ondersteunende naar een adviserende functie en helpen met het opbouwen van een winstgevend bedrijf.

Een digitale boekhouding houdt in dat we onze papierberg afbouwen en een boekhouding opbouwen die overal en altijd toegankelijk is op eender welke pc. De bedoeling is een dagelijkse routine aan te leren, die de tijd welke men aan het verwerken van documenten besteedt minimaliseert en je een betere kijk geeft op de actuele economische situatie van uw onderneming of zelfstandige activiteit.

Onze werkwijze

1) Kennismakingsgesprek

U kan bij ons een telefonisch kennismakingsgesprek aanvragen. Daarin kunnen wij kort even aftasten of we geschikte partners kunnen worden.

2) Voorbereiding intakegepsrek

Indien het kennismakingsgesprek positief aanvoelt wordt er een intakegesprek ingepland. U ontvangt van ons een vragenlijst zodat u vooraf over een aantal zaken kan nadenken. Bestaat uw bedrijf reeds, dan zullen we u ook vragen om ons de historische gegevens te bezorgen. Dit zal het intakegesprek waardevoller maken. Tussen het telefoongesprek en het intakegesprek plannen wij ongeveer twee weken.

3) Intakegesprek

Na het kennismakingsgesprek en de voorbereiding volgt het intakegesprek. Voorzie hier ongeveer 3u voor. Dit intakegesprek is kosteloos.

4) Opstellen stappenplan op maat

Wenst u na afloop van het intakegesprek klant bij ons te worden, dan stellen we een stappenplan op, op maat van uw onderneming.

Stap 1: Digitalisering

Tijdens de eerste stap zetten we de basis op orde. We digitaliseren uw boekhouding volledig en werken aan nieuwe processen en gewoontes. Deze eerste fase neemt 4 tot 6 maand in beslag.

Stap 2: Doelen bespreken

Nu we weten hoe u er voor staat, gaan we doelen bespreken. We bekijken of deze haalbaar zijn en wat belangrijk voor u is.

Stap 3: Financiële planning

Hoe houd ik mijn financiën onder controle?

Uiteraard staat u er niet alleen voor! We begeleiden en ondersteunen u in het hele traject zodat u zich kan blijven focussen op uw onderneming.

Wat zijn de voordelen van een digitale boekhouding voor u als ondernemer?

We zorgen voor de dagelijkse verwerking van uw aangeleverde documenten. Daardoor beschikt u steeds over actuele cijfers. We leren u hoe handig met de software om te gaan, zodat u slechts een minimum aan tijd meer hoeft te spenderen aan de boekhouding. Tegelijkertijd laten wij u uw cijfers beter verstaan en zorgen wij voor een snellere jaarlijkse afsluiting. Op deze manier kan u beter budgetteren en plannen naar de toekomst.

Voordelen digitale boekhouding

  • Eenvoudig uw facturen doormailen. Toch nog een factuur op papier? Die kan u gemakkelijk scannen met een app en doorsturen.
  • Uw bankafschriften worden dagelijks automatisch opgeladen
  • Enorme tijdswinst
  • Steeds een up-to-date zicht op uw cijfers
  • Altijd en overal toegang tot uw resultaten
  • Doordat wij steeds over de meest recente informatie beschikken, kunnen wij u nog beter adviseren
  • Integratie met uw bestaande systemen
  • Optioneel ook elektronisch factureren

Daarbovenop:

  • U hoeft zelf niets te installeren, alles gebeurt online
  • Yuki zorgt voor de beveiliging
  • Geen zorgen om backups
  • U kan flexibel werken
  • Veel minder papier dus veel ecologischer

Onze taken

  • Wij adviseren
  • Wij doen uw boekhouding
  • Wij doen alle fiscale aangiftes
  • Belastingcontroles

Over Heidi Hemelsoet

Samen met mijn team zet ik in op advies en digitalisering. Ons doel is om het financiële luik van uw bedrijf te optimaliseren.

Geïnteresseerd in een digitale boekhouding? Vraag een vrijblijvende offerte!

Enkel uw naam, e-mailadres en telefoonnummer zijn verplicht. Maar om een beter zicht te krijgen op uw situatie, vragen wij om onderstaande gegevens zo volledig mogelijk aan te vullen. 

Naam*

E-mailadres*

Tel nr*

Tot welke sector behoort uw onderneming?

Wat voor onderneming heeft u?

Is uw onderneming BTW-plichtig?

Geschat aantal aankoopfacturen op jaarbasis?

Geschat aantal verkoopfacturen op jaarbasis?

Bestaat uw onderneming reeds?

Indien uw onderneming reeds bestaat, wanneer werd deze opgericht?

Indien uw onderneming reeds bestaat, wat is het ondernemingsnummer?

Gewenst fiscaal advies:

Korte beschrijving van uw activiteiten

Indien u nog specifiek vragen hebt dan kan u deze hieronder stellen:

Disclaimer & PrivacySitemaphemelsoet1@telenet.beAlle contactinfo

Onze specialisatie? Uw digitale boekhouding

© 2015 Hemelsoet VOF – BTW: BE 0831.380.070 – Boekhouder BIBF: 30071616/70374611